Forum Counter Strike Klan CS 1.6 NoN SteAm Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wiecej fps

 
Odpowiedz do tematu    Forum Counter Strike Klan CS 1.6 NoN SteAm Strona Główna » poradniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wiecej fps
Autor Wiadomość
grzeslaw
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

Post wiecej fps
Komendy dodajemy do pliku config w katalogu cstrike:

gl_cull "1" - renderuje jedynie widoczne elementy

gl_keeptjunctions "1" - pokazuje braki w teksturach

gl_max_size "64" - ustala rozdzielczość tekstu(chyba zakazane)

gl_clear "0" - jakość tekstur

d_spriteskip "0" - nieznane działanie, jednak polepsza wydajność

r_dynamic "1" - włącza dynamiczne oświetlenie

r_mirroralpha "0" - wyłącza refleksje świetlne

gl_palette_tex "1" - płaskie tekstury

r_norefresh "0" - odświeża huda i konsolę tylko w wyjątkowych sytuacjach

gl_round_down "10" - pogarsza wygląd tekstur (im większa cyfra, tym gorsza jakość)

cl_weather "0" - wyłącza pogodę (de_aztec)

max_shells "0" - brak wypadających łusek

gl_texturemode "gl_nearest" - sposób odczytywania tekstur

gl_wateramp "0" - brak fal na wodzie

fastsprites "1" - wygląd dymu: od 0 do 3, gdzie 3 to najgorszy wygląd; nie wpływa na wygląd całej chmury, tylko na dym wypuszczany z samego granatu po wybuchu

cl_highmodels "0" - jakość modeli

cl_shadows "0" - postacie nie mają cienia

gl_picmip "1" - zamazuje (zlewa) tekstury(drastycznie pogarsza grafike)

gl_playermip "5" - zamazuje (zlewa) tekstury modeli graczy

joystick "0" - wyłącza joystick, aby odciążyć procesor

max_smokepuffs "0" - nie ma dymkuw po udezeniach kul o scianę

gl_smoothmodels "0" - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych)

gl_nocolors "0"

gl_monolights "1"

gl_zmax "0"

gl_spriteblend "0"

ambient_fade "100"

ambient_level "0.300"

lambert "1.5"

cam_idealdist "64"

gl_fog "0" // mgla

fog_enable "0"

fog_enable_water_fog "0"

ati_npatch "0"

ati_subdiv "0"

r_lightmap "1"

mp_decals "0" // j/w

gl_overbright "0"

gl_alphamin "0.25"

lightgamma "2.5"

texgamma "2"

cam_idealdist "64"

cl_minmodels "1" // 1 daje 4modele zamist 10

cl_corpsestay "1"

hpk_maxsize "0"

r_detailtextures "0"

r_mmx "1"


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:21, 08 Maj 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Counter Strike Klan CS 1.6 NoN SteAm Strona Główna » poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin